brudarnapaoland

Direktlänk till inlägg 2 november 2012

RECENSION

Av Moa Hallberg Sandra Johansson - 2 november 2012 22:17

Tänkte göra en recension på THE GRUDGE 3!

Ni som gillar skräckisar ska verkligen kolla på the grudge 1,2,3 jag har tyvärr bara sett 3:an, men kommer nog att försöka se 1 och 2 också, för den är EXTREMT jag menar det EXTREMT läskig!
som tur va så kollade jag och min låtsas pappa på den vid 17-tiden så man inte skulle bli för rädd på kvällen , hah!
Man vill ju få lite skönhetssömn ;) 

Men i alla fall, ni borde verkligen se den den var bra men läskig, bra färger, bra skådespelare till alla rollerna, speciellt dem som spelade spöken/andar.


Positiva tankar runt filmen: man kan säga att själva filmen var välgit bra gjord! Och om man vill bli livrädd ... då ska ni verkligen se på den!

Det var ett skräck/sorgligt slut och det brukar det vara i skräckfilmer.


Negativa tankar runt filmen: Den var EXTREMT läskig!
Lätt att få marddrömmar till ;)
Kommer faktiskt inte på mer negativa tankar än dom två.

Här kommer en bild på the grudge 3
 


Kommer kanske en till recension på "IT" eller "DET" filmen, en skräck film där en clown är de otäcka!


VI HÖRS LÄSARE!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

GOTT NYTT ÅR! Nytt år handlar om (för mig) ?nya intag ?Bra nyheter och händelser ?nya vänner ?uppleva bättre tider ! Mitt 2012 hände dessa sakerna ?min hund dog(haft henne sen jag va 5 år gammal) ?nya vänner ?fått bort falska vänner ?kär...

Av Moa Hallberg Sandra Johansson - 7 november 2012 19:59

Hejhej! Hehe, har inte updaterat något här typ och ledsen för det! Men tur att vi har Sandra då som e duktig på att skriva! (: Jag har just nu inte nått intressant liv att berätta om, bara lite om skolan idag då; hade teater idag som elevensval och...

Av Moa Hallberg Sandra Johansson - 6 november 2012 12:26

Hej heeej Eller god eftermiddag läsare!!:) Tänkte bara skryta lite för er som gillar cupcakes så får ni se vad vi åt på hemkunskapen ...

Av Moa Hallberg Sandra Johansson - 5 november 2012 21:36

Hej hejjjj lääääsare! :D haha diggar min rubrik tråkig men ändå ganska random svenska xD ;) Men tänkte berätta lite vad som hände idag osv! :) Idag så har vi haft, klassens samling, lång hemkunskap, Språk, So och Matte!  Min morgon började vid 6....

Av Moa Hallberg Sandra Johansson - 2 november 2012 23:15

Nu har jag sett på en till film vid namn "IT" eller på svenska "DET" RECENSIONEN   Filmen är jätte bra, märkte att jag hade sett på den filmen innan med min fina storasyster, och jag var kanske 12 år då, och var livrädd.Men aja, nu till saken, ...

Presentation


Sandra Johansson:blond,1,74m
Moa Hallberg: Brunett,1,57m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards